luni, 7 decembrie 2009

Catelul pe care nimeni nu a vrut sa-l ajute... (11 noiembrie 2009)

Buna. Numele meu este Bobita. Sunt un catel de aproximativ 12 ani, linistit si sensibil, dar din pacate orb.
Toata viata am stat in strada, intr-o zona pe care cu greu am inceput sa o cunosc. Dar intr-o zi oamenii s-au hotarat sa construiasca o cladire chiar langa "casa" mea si astfel muncitorii au inceput sa ma alunge, aruncand cu pietre in mine. Am ajuns in locuri noi,unde nu ma mai puteam descurca singur,unde oamenii continuau sa ma alunge si astfel eram pe punctul de a muri de foame, de a fi calcat de o masina sau pur si simplu de a fi eutanasiat.

Cei de la ROBI m-au salvat din aceasta situatie si acum imi duc zilele in adapost, inca sperand la o curticica, la un camin unde sa-mi petrec restul zilelor, oferindu-le dragoste neconditionata stapanilor mei.
Astept cu nerabdare clipa cand voi putea sta linistit pe o bucatica de iarba verde, simtandu-i roua si mirosul, adulmecand iubirea si protectia omului de langa mine.

Daca vrei tu sa fii cel care imi va alina batranetea, trimite un mail la robi_mydog@yahoo.com

Click aici pentru a vedea fotografiile cu batranelul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.